19 януари 2012

Вчерашният протест за Витоша

В 18.30 при паметника на Патриарх Евтимий се събраха около 2000 души, за да протестират срещу поправките в Закона за горите, които обслужват частни интереси и застрашават горите в природните паркове, включително Витоша. Шествието тръгна по ул. „Граф Игнатиев”, после зави по ул. „Г.С.Раковски” и бул. ”Цар Освободител”, като стигна пред Парламента. 
Подчертала съм 2000, защото ми омръзна да чета по разни така наречени медии, че се били събрали няколкостотин души. 
Интересно ми е колко хора трябва да се съберат да протестират, за да направят истинска новина. Когато се съберем триста, обявяват ни за "стотина". Две хиляди се превръщат в "няколкостотин"
Ако излязат десет хиляди, вероятно в медиите ще ги нарекат "известен брой" или "немалко" или пък "доста". 
В този стил нещата, които се случват напоследък в БГ, вероятно трябва да се нарекат "неприятни" или "не съвсем правилни". Само че се опасявам, че не са точно такива. Щом аз в моя весел блог започнах да пиша за политика, значи нещата напълно са се сговнили. Простете ми за израза. 
И ми се струва, че ще има още протести. Пък дано журналистите се понаучат да броят. 

Няма коментари: