05 декември 2011

Ходихме на благотворителния коледен базар :-)

Беше невероятно стълпотворение! И пълно с интересни неща! Аз естествено се насочих основно към хранителните продукти, защото бях гладна, а и съм любопитна да опитвам нови храни. Успяхме да дегустираме тибетски чай, южноафриканска мусака, една много скъпа, но страшно вкусна баклава, пироги, ладху и едно свежо ашуре с много цитрусов привкус. Жалко, че не успях да опитам и повече неща - но беше сложно, защото трябваше да вардим нашето момченце от голямата тълпа, докато самите ние се опитваме да се доберем до различните щандове. А и 51 държави не са малко нещо - човек докато разгледа всичко, му се замайва главата - толкова е разнообразно!
Аз не успях да направя много снимки, но вижте галерията на "Дневник", тя дава представа за мащаба и пъстротата на събитието. :-)
Ето няколко кадъра и от мен:



 

Много ми хареса духът на това събитие - веселбата, старанието на всички да покажат интересни неща от своите страни, пъстротата, домашно направените традиционни вкусотии... И напомнянето за това колко богат и разнообразен е светът. 
С радост ще отида и на следващите такива базари. Но ще бъда по-предвидлива - ще си взема чиния и чаша, за да не ползвам толкова много пластмасови съдини за еднократна употреба, ще си оставя достатъчно време за снимане и другия път непременно ще опитам различните коледни курабии! :-)  

Няма коментари: