08 ноември 2011

The importance of slowing down

Много ми хареса последната публикация на Аманда от SouleMama. За това колко е важно да спреш и да се огледаш, да бъдеш точно там, където си, дори когато работата те притиска и времето не стига. Наистина е важно. Прочетете какво е написала Аманда - тя умее с прости думи да каже много неща.
Самата аз си спомням един важен момент на slowing down - докато пишех дипломната работа миналата година и вече бях почти на финала, си откраднах един ден, цял ден, в който не правих нищо - просто се радвах на нещата около мен, работих в градината, четох и мечтах. Много ме впечатли тогава реакцията на Иван - той каза, че правя възможно най-доброто нещо да себе си и за дипломната работа. Много по-добро от това да седна пред компа и цял ден да пиша. И така си беше.
Наистина е важно в моментите, когато човек не знае къде да се дене от много неща за правене, просто да поседне на прага като Аманда и да бъде със себе си и със света. Когато Присъстваш в себе си и в света, ти е много по-лесно да осъзнаеш кое е важно, по-лесно се концентрираш и да вършиш работата с посвещение, а не с раздразнение.

Няма коментари: