17 февруари 2011

Bits and Pieces

Нямам търпение да свърши февруари. Добре де, моят месец, обичам го - но наистина нямам търпение да свърши. :-) Малко ме дразни тази зима, дето хем е зима, хем не е - показва остри зъби, захлупва моите кокичета със сняг, а после ми се исмихва през облаци и ме лъже, че вече е пролет...
Как може да ми е и тъжно, и весело през цялото време? :-)



Тези дни мислите ми са основно за моето момче (малкото). Не мога да се начудя какво добро дете ми се падна. Онзи ден го водихме при сестрата с дебелата игла, която безскупулно дупчи крачетата на малките деца - и Ясен не каза гък. Но това не е най-важното. Не бих му се разсърдила, ако плачеше. Но той не просто не е ревлив, а е весел, весел и усмихнат почти през цялото време. Играе сам и се смее, боричка се с нас и се смее, закача се с всички, прави забавни муцуни, и час по час ми маха с ръка да се снижа, за да ме погали по главата и да ме целуне. Толкова е мил! :-) А как се гуши сутрин, когато е още сънлив! Размеквам се като шоколад на слънце, честна дума! 
***
Да ми се чуди човек как ще ми даде сърце да замина за Англия за повече от седмица и да оставя момчетата да се веселят без мен. :-) Хих, ама аз имам нужда от малко girl time, искам за малко да бъда напълно безотговорна, щура и хаотична, да си лягам късно и да се наливам с бира, и да скитам из простора, без да мисля за времето. 
***
Скоро трябва да стягам багажа. :-) Ах, че приятна мисъл е това! Обичам широките пътища и неизследваните пространства. 
***
Ох, напоследък се опитвам да игнорирам зимата напълно и да се анестезирам с филми. :-) Много лошо. Никак не е полезно. :-) 
***
И музика. Направо съм се потопила в музика. Джен Грант и Присила Ан ме хвърлиха в пълна самозабрава. Dream, dreaming.......





Убива ме текстът на тази песен на Джен Грант: 
And with a faint taste of cigarettes you write hallelujah songs.
Ain't it wonderful feeling alright
So I tickle up your backbone.
And at the break of day you sink into dream, you dreamer
On a date by a chocolate lake
Down by the rotary
Past town at the edge 
Looking down at butterflies
And at the break of day you sink into dream, you dreamer






Ricky Blue разсъждаваше напоследък за реалността. Аз също разсъждавах и да си кажа правичката, най ми харесва тази реалност, която се създава в собствената ми глава. :-)  Преди няколко нощи сънувах как летя като птица над Европа през нощта. Видях нощните Алпи, блестящи на лунната светлина и заобиколих отблизо Айфеловата кула. :-) 
В мечтите и сънищата е истината. 


And now you must excuse me, I must prepare for my date by the chocolate lake. :-)

Няма коментари: