03 август 2009

Things to be happy about


Вчера плячкосвах една книжарница. Отдавна не ми се беше случвало и се втурнах вътре като стар книгоман, който е изкарал без емфие не един и не два дни. Беше страшно, опитите да се побера в някаква прилична, по възможност не трицифрена сума, едва успяха да се увенчаят с успех. Но все пак трябва да има и следващ път, нали?

Покрай многото неща, които си набелязах за купуване, забелязах и някои интересни книги, които не държа да имам, но пък ми беше приятно да ги разглеждам. Една от тях носи оптимистичното заглавие 14 000 Things to be Happy About. Преди малко открих, че има и сайт. Стана ми весело - само 14 000? :)) Чудя се ако тръгна да правя такъв списък, дали ще надмина този брой? По-добре да не опитвам. Но нали все пак блогът е на тема Reasons to be cheerful! Сега ще скалъпя едно кратко списъче от неща, които ми вършат работа за повдигане на духа. Пускам си подходящата музика и почвам.

1. Обичам да гледам как детето ми спи. Такъв мир се излъчва от тази гледка!
2. Трапчинката и дупчицата между зъбите на Иван. Появата им свидетелства за усмивка :))
3. Небето над главата ми винаги ме навежда на светли мисли, на мечти за синева, полет и песен.
4. Малините. Рубинено великолепие, магическо ухание, което пренася сетивата на отвъдни нива. Особено хубаво е да ги намериш по горска пътека или да ги събираш с пълни шепи в бабината ти градина!
5. Истинско писмо в пощенската кутия. Иде ми да възкликна като Пипи :) Истинско писмо! (Писмо от приятел, а не от ЧЕЗ Електро, естествено. Тези не ги броя за истински, нито за писма).
6. Хубава книга, гарнирана с черен чай и домашен сладкиш.
7. Солната ми лампа. Напомня ми за скъпи приятели, за спокойни вечери, за музика, за поезия и за Алпите, и за още много красиви неща.......

Няма да продължавам, защото докато стигна до 14 000, ще дойде време за хранене на детето. :))

И все пак осми номер:


Запушете си ушите! :))



2 коментара:

M каза...

В коя книжарница я намерихте?

Чучулигата каза...

"Сиела" в Mall of Sofia, но беше доста отдавна.